Halvvägs...

Gick nyss in på SAS (som jag gör regelbundet nu för tiden) och kollade om någon ungdomsbiljett hade ploppat upp. Har ju inte gjort det den senaste månaden så jag var ju ganska så säker på att det inte skulle finnas någon nu heller. MEN!! Det gjorde det! En billig jävel på 335 spänn den 27:de december. Kuta efter pånkan direkt och knapprade in mitt kortnr för att sedan bekräfta beställningen. Så nu är det klart....ja, iaf hemresan. Nu gäller det att hitta en lika billig biljett så jag kommer till Kiruna också. Jakten fortsätter....

Kommentarer
Postat av: malin

jaha.. :D jaa men vad roligt ^^, hihi. jaa DH är sååååå bra =) men då har ju du allt det roliga kvar, se det så ;)

Postat av: fiorella

haha bra att du fick tag på en hemibljett iallafall. Vore ju en fördel om du fick en ditbiljett också :) Håller tummarna :)

haha ja jag hade ju inte så mycket för mig igår så jag bloggade typ hela dagen. haha.

Visst blev den fin designen? :) ska bara minska textstorleken också :)

Allt väl med dig?

2007-10-31 @ 10:48:51
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback