Rosa har bestämt sig för att stanna...

123292-836
De blåa laget (som tillhör mig och Niklas) har nu fått göra plats för en ny medlem i deras boning. Efter många besök fram och tillbaka har Rosa äntligen bestämt sig för att stanna för gott.

Maddis (ägaren av Rosa) har godkänt detta och tror Rosa har det mer behagligt hemma hos de blåa laget än i den mörka väskan.

Även Maddis själv har det bekvämt här hos oss när hon övernattar, egen säng har hon såklart, men även eget rum med tv och soffa. Har även prytt fönstret med en blomma (halvdöd, men vafan) Kanske därför hon sover över så ofta? Vem vet?

Äh, Maddis är alltid välkommen och ni andra med mina vänner. Ni ser ju vad jag har att erbjuda här, så det är bara för er att dra ut tummarna ur rövarna nångång och sedan komma hit och hälsa på :)

Kommentarer
Postat av: Maddizzz

HAhaha. Min tandbooorste. Ja men jag har ju 3 tandborstar.. så 1 kan ju bara hos er. 1 hos mig o den som Niklas kamrat lånade städar jag toaletten med :P Först efter hans användande då.. :)
Men den är söt min tandborste. den ser ut att trivas!

2007-10-11 @ 11:38:01
Postat av: frida

snart kommer även ja å invaderar er tandborstmugg...:) om ja får??!!! ska bara hitta ett jobb å få in lite kosing sen kommer jag;)

2007-10-11 @ 15:26:14
Postat av: caroline

Maddis: haha, så hans tandborste var inte mer värd än så....;P

Postat av: caroline

Frida: klart du får frida....klaaaart! :D

2007-10-11 @ 23:13:06
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback