Carro jobbar på...

123292-792
Chefen ringde tidigt imorse och väckte mig, närmare bestämt kl 10.30. Min första tanke var "NEJ, satan skulle jag jobba idag?". Som tur var så var det ej så, men jag fick gå och jobba iaf eftersom en hade sjukskrivit sig. Fick va helt själv på övervåningen nästan hela dagen, men det gick fan bra faktsikt. Lite stressigt bara, men har man mkt att göra så tickar ju klockan desto snabbare. Ska jobba från morgon till kväll hela veckan. Inte så mycket till fritid alltså. Men det är gött med pengar!

Har bestämt mig för att köpa dessa rejäla dojjor på bilden. Kostar egentligen 1250kr, men jag får ju 800kr rabatt = en behagligare summa att punga ut. Vill egentligen ha dom i svart men det fanns ej i min storlek. Äh! Brunt kan vara fint de med.

Kommentarer
Postat av: josefin

den här veckan blir nog en riktigt lung vecka.. jobbar bara tis-fredag och sen kommer mamma på besök. fre-måndag =) ska bli helkul..! mm, saknar de också lite (åre).. fast oftast inte.. tänker att åker man dit så kommer man vara less efter bara några få dagar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback