Eko

123292-764
Jag och Niklas stack tidigt från hemmet idag på jakt efter gardiner. Bl.a kikade vi in på Lagerhaus, där vi hittade en heldel (inte bara gardiner då). Våran inredning i köket är nästan klar. Färgerna rosa, svart och vitt regerar. Nästa projekt blir vardagsrummet. Eko eko eko.

Vi har även varit till farmor och gratulerat henne på hennes 81års dag, pigga piggelina. Och efter det mötte vi upp Maddis på T-centralen som behövde lite stöd och sällskap till hennes besök hos farbror doktor.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad bra att jag e välkommen te storstaden, måste planera in en helg som e lämplig för både dig o Maddis, och en helg där det finns plats för mig o slagga =)

Postat av: Anonym

Vad fint! :)
jag kommer också på besök nångång. hihi.
hur går det med jobb?
kram

2007-09-06 @ 18:29:48
URL: http://ssan.blogg.se
Postat av: Ailojeanett

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2009-06-25 @ 10:50:42
URL: http://ailojeanett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback