Jag tjuvlyssnar...

...på tunnelbanan:

Nybliven pubertetspojk med keps på sné (sitter med två tjejer i samma ålder):

Ena tjejen: Men har du knullat nå överviktiga brudar da?
Pubertetspojk med keps på sné: Asså, haha klart jag har det, släcker lampan och så haha.
Båda tjejerna: hahaha!
Ena tjejen: Asså, fyfan va vidrig du é.
Ena tjejen: Hur fan kan du knulla med fula tjejer, de borde ju lixom inte funka.
Pubertetspojk med keps på sné: Men asså, jag brukar trycka en kudde i ansiktet på dom medans jag tänker på någon annan lixsom.
(Pubertetepojk med keps på sné nyper ena tjejen i skinkan när dom går av, tjejen säger "aj")

Det satt dessutom en +70 dam precis bredvid dom. Man såg att hon tänkte på gud.

Kommentarer
Postat av: malle

du få gå in på bilddagboken.se o så när du sökt på mig skriver du in malinsbilder1 =)

Postat av: Anonym

Hahaahaha :D

2007-09-21 @ 23:32:24
URL: http://ssan.blogg.se
Postat av: Teonatalia

Great site!!!

2008-10-22 @ 13:03:46
URL: http://teonatalia.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback