Rätt upp i krysset...

123292-801
Har spenderat så gott som hela dagen på IKEA. Maddis behövde köpa grejer till sin nya lya. Kommer bli sjukt fint när det blir klart. Något som jag tyckte var lite smått bedrövligt var att IKEA redan nu har pyntat upp en hel avdelning med julgranar/julpynt. Fast folk var ju faktiskt riktigt kåta på julkulorna, så man kan som säga att IKEA drog pucken rätt upp i krysset ändå.

Gissningsleken i förra inlägget - Vem mäker sist när det regnar? Svar:
Jag = 3 äpplen hög = dropparna faller sist på mig. Därför märker jag sist att det regnar. Eller hur? Frågade Maddis om hon kunde svaret. "Jag märker alltid först när det regnar". Men eftersom vi båda ligger på 3 äpplen, så svarade hon såklart fel. Hah!

Nu ska jag kolla 2:a avsnittet av Gossip girl. Sjukt bra serie enligt mig.

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Mysigt med ikea : ) Dem är ju alltid tidiga med julpyntet, förstår inte.. Man har knappt hunnit återhämta sig från sommaren och så ska man kastas in i julpyntningen redan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback