Trasselsudd

123292-802
Internet är seeegt. Har min lilla dosa här från telia bredvid mig, och den är riktigt svårtuggad just nu. Brukar annars sitta på grannens trådlösa (hehehe), då snackar vi turbo.

Ska jobba idag, Maddis ligger ock snussar ännu. Vi jobbar båda idag, så då bestämde vi att hon kunde sova över hos mig, så vi kan åka tillsammans till jobbet. På eftermiddagen kommer transporten från IKEA med alla möbler Maddis köpte igår. Så då blir det inflyttning och sedan ska vi ut och äta middag som en liten avslutning på det hela.



På bilden ser ni mitt lilla trasselsudd, hon bor uppe i Kiruna hos mamma. Önskar att jag kunde ha henne här nere i Sthlm. Saknar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sat! :D
jag måste ta å kolla på det där du har fixat här nån dag.. när du har tid. hör av dig.. ! Kraaaam

Postat av: Christianhanne

Very impressed!

2010-06-30 @ 10:28:11
URL: http://christianhanne.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback