Andra kan ha det värre...

123292-1219
Stack från hemmet i morse och kom hem vid 19. Varit ute och flängt hela dagen i kungens kurva. Helt död nu. Fick även tag i en massa grejer som ska pryda min balkong den kommade sommaren. Ska visa allt sedan när jag joxat klart. Angående bilden (som togs idag). Jag tvingade far min in i rusningstrafiken, han blev väldigt glaaad. Ingen suckar alls. Försökte få honom på bättre tankar genom att det finns andra som har det värre i världen, men det gick inte så bra. Jag och farmor tyckte iaf det var kul att åka bil. Inte ofta man gör det nuförtiden.

Kommentarer
Postat av: josefin

du. ja såg att du kommer upp vid typ tre tiden på söndag. ja åker runt halv 6. de vore ju as kul om vi hinner ses och säga hej i alla fall. skulle ju kunna försöka ta en fika med frida och tina eller något så vi ses allihopa. och ja, ja har köpt min röda jacka på AA i london. lovely affär de där! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback