Bad till gud...

123292-1166
Drog ut och köpte tröstkäk runt hörnan. Himla gott, hade kunnat äta minst 30 bitar till. När karln kommer hit måste jag fasen dra med honom på sushibuffé flera gånger om. Kom just på en grej, sa till min arbetskamrat (hon jag nämnde i förra inlägget) igår att jag hållt mig frisk sedan förra sommaren. Vad tror ni händer? Jo, jag sitter just nu med två uppsvällda pungpåsar i halsen, rinnade näsa och värkande kropp. Tror hon bad till gud flera gånger om att få mig sjuk eller? Jag som ska jobba hela helgen också, TVI!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Nej, fy vad trist med förkylning. Krya på dig!

Postat av: evelina

Hoppas du inte åker på den hemska influensan, jag hade feber i 5 dagar, och är fortfarande snuvig :(
Krya på dig!

2008-04-05 @ 21:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback