Dra fram tiden, tack!

Vilken rulle det var på jobbet. Hoo! Fast tiden gick fort iaf. Efter de drog jag på stan och kollade efter lite nya partykläder som jag ska ha när jag åker till Åre. Hittade ett linne iaf. Kanske visar. Varför kan det inte vara nästa helg nu för? Vill åka nuuu. Sån trist helg nu så jag spyr. Ibland ångrar jag att jag gick med på att jobba varje helg. Inte kanske när lönen kommer, men annars. Nånå, nu ska jag inte spy upp allt för mkt galla här. Vädret är ju toppen iaf. Mmm.

Kommentarer
Postat av: Maddizzz

ja vet.. visst är det härligt att alltid jobba? Fast det är ju skönt när lönen kommer!

Postat av: Lisso

Det är väldigt enkelt faktist! Tar lite tid, men sen är det lätt.. ch ja, mkt klimp!!! =)

Det är sååå jobbigt att jobba helg.. usch. jag jobbar bara dagti och fiaaan vad jag är glad över det. dålig lön, men det är värt det faktist!

2008-04-19 @ 21:47:32
URL: http://lissanmodig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback