Löjligt

Jag måste bli bättre på det här med att sköta min blogg känner jag, den är bara så himla snustorr just nu. Intorkad och gles på inlägg är vad den är. Sen att den blivit en (rätt stor) del av mitt liv är ju också något riktigt knäppt. Det är ju bara en blogg ju. Löjligt. Eller? Sen den här pressen som smyger sig på en ibland när bloggen ligger på snustorkning. Fast jag gillar faktiskt min blogg väldigt mkt också, som en liten polare ju. Nä, jag vet inte vart jag vill komma egentligen men...ja.

Har upptäckt tjusningen med
bloggkoll iaf (redan ja). Jo, den är ju faktsikt en riktigt smart grej. Koll som fan ju. Har tydligen varit medlem där jag vet inte hur länge fast jag inte ens visste om det. Om ni vill (och om ni är medlemmar) så kan ni ju lägga in mig där (klicka på plus:et nedanför min profilbild), då ser ni ju iaf lättare när min snustorra blogg uppdateras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback