Noll respekt!

Jag börjat lugna ner mig lite nu, men för en timme sedan var jag på riktigt dåligt humör. Det handlar om jobbet. Hur jävla mkt skit i ansiktet ska man behöva smörjas in med egentligen? Är riktigt less på att bli behandlad på ett visst sätt bara för att jag är ung och ny på ett jobb. Jag har jobbat med 50-60+:are förut och aldrig haft några problem, men nu är det annat. NU handlar det inte om alla mina arbetskamrater utan om en arbetskamrat. Hon har riktigt svårt för mig den bröttan. Stackars hon säger då jag isåfall. För mig behandlar man inte på vilket sätt som helst. Man säger heller inte "men lilla hjärtat, så där kan du väl inte göra? " "Välkommen hem från lapphelvetet, inte fryst fast?" "men lilla gumman, lyssna nu på mig...). Är inte jag värd att behandlas med samma respekt som alla andra? Nä, för jag är ung och ny. Jag är ju "lilla hjärtat". Ska hon säga som ta mig fan inte ens vet hur man låser ytterdörren fast hon jobbat på samma ställe sen jag föddes. Idag bröt iaf helvetet ut. Idag fick hon smörjas in i sin egen skit.

Hon skall minsann prata med chefen om det här som hänt också (hörde när hon skvallrade till kollegan). Oooh, säger jag bara. Låt kriget starta föfan!

Kommentarer
Postat av: carro

vilken idiot! Stå på dig, vad arg jag blir!!! Hon är väl avundsjuk för att du är ung och söt och hon gammal och ful!;D

Ja det ska bli så roligt att träffas igen hih.. tack, får se hur länge designen blir kvar byter ju lite hipp som happ! :) Massa kraaamar

Postat av: Marie

Stå på dig! Såna där idioter ska få sparken tycker jag, oavsett hur länge dom jobbat där. Let her bring it on, kan bli intressant och se vad chefen säger om det hela. haha. Vilken tönt! Tyvärr är det ju ofta sådär på nya ställen för att man är ung och ny precis som du skriver men för det ska man inte bli kastad skit på så ge igen med samma medicin om det händer igen - det skulle jag ha gjort i alla fall!
:P

2008-04-06 @ 10:26:45
URL: http://msomimarie.blogg.se
Postat av: Lisso

Men fyfan så irriterande!
Tur att du är en hårding, så du klarar av det!!

Det är ju redan nog jobbigt att komma till ett nytt jobb, med nya arbetskamrater, rutider o.s.v.. så ska det finnas såna stolpskott?!?!? Usch!

Hoppas det löser sig!
Kram på dig!

2008-04-06 @ 10:46:07
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: frida

va är det för grisful gammal hagga (som för övrigt inte verkar få nått där hemma) som terroriserar dig!!? vissa tror fan att bara för att man är yngre så är det okej att bete sig hur som helst mot en! fan gå i pension och lämna plats åt den yngre generationen!!! STÅ PÅ DIG! cs vi snart?

2008-04-11 @ 12:40:17
Postat av: caroline

frida: hahah! men jaaa veeet...hon har alla muttrar lösa kan jag säga!! DUUU! Imån ska jag till jobbet och kolla om ja får ledigt...ger mig inte förrän jag får det ;D Vi ses SÅKLART! puss!

2008-04-13 @ 22:22:07
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback