Nyllegnidare

123292-1212
Jag har gått och blivit en sådan säljare som jag själv ogillar att träffa när jag är ute i butiker. Sånna som rycker upp provdörren där jag står näck, sånna som gnider sitt nylle mot min nacke och följer varje liten steg jag tar. Jag har blivit preciiis en sådan (nyllegnidare) nu. Kunden hinner inte ens komma in i butiken så står jag där med öppna armar. Öppna käften hinner dom inte heller. Endel visar tydligt att dom vill vara ifred, blir nästan lite rädda. Det är då skruvarna dras åt i bollen och man fattar vad man håller på med, att nyllegnidaren har tagit över. Måste varit säljkursen som jag var på. Hon (på bilden) som höll kursen var en jävel på att påverka, rent ut sagt hjärntvätta en till att bli en bättre säljare. Eller, nyllegnidare som sagt.

Kommentarer
Postat av: Akseltina

Interesting. No more comment :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback