Hjärnsläpp

Det kom en en karl idag som köpte ett par skor av mig innan stängning. Jag var helt slut i bollen och han med verkade det som:

Karln: Sen hade jag behövt sån där till skon...
Jag: skokräm?
Karln: Nej.
Jag: skoborste?
Karln: Nej, sån där till skon...nu fick jag hjärnsläpp.
Jag: Du menar inte sån här?
Karln: Ja, en sån ja..vad dom nu kallas.
Jag: Dom kallas sko...sko...nu fick jag också hjärnsläpp...skoskaft!!
Karln: skoskaft?
Jag: aaa!
Karln: nee?
Jag: skohorn!
Karln: Jaaa, haha, skohorn ja.

Gick i lite butiker efter jobbet. Helt plötsligt mitt inne i en butik så började allt snurra, hjärnan började trycka och golvet blev alldeles mjukt. Sjukt äckligt. Fick panik och småsprang till tunnelbanan där jag satte mig ner. Kul det skulle va och tuppa av mitt i allt. Nä! Riktigt obehagligt när sånt där händer, ingen kontroll alls. Jaja, trycket är borta nu iaf.

Kommentarer
Postat av: Moster Irene

Du måste ta det lugnt nu, så blir det när man är stressad.

Kram

2008-08-05 @ 21:08:42
Postat av: Anonym

haha, grymt rolig dialog!

2008-08-05 @ 21:44:35
Postat av: frida

HAHHA å herregud va kul! skoskaft..hahah=) men ta det lungt men jobb, framtidsångest osv. jag vill inte att carro "förvinner i förtid";) läskigt det lät.....ta hand om dig! PUSS

2008-08-06 @ 11:44:39
Postat av: annanna

men det där lät jhu som panikångestattack.. läskigt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback