Knölig

Hemma i Sthlm igen. Resan gick bra. Bara det att jag helt plötsligt fick upp en idé om att jag och karln skulle ta flygbussen istället. "Ska vi snålåka?" Ja, så blev det iaf. Sen att vi skulle hamna mitt i rusningsdimman kan vi ju ta en annan gång. Vi tjänade ju 30spänn, helleu! Vem gör inte en knölig och dubbeldubbelresa bara för det? Jaja.

Helt sjukt hur min hjärna börjar pumpa direkt jag kommer in i storstaden också. Hela veckan jag varit i Kiruna så har jag inte ens tänkt tanken av att vilja sprätta pengar (inte för att det finns så mkt att köpa där), men direkt jag kommer hit!! En sekund senare har jag 100 grejer i bollen jag bara måste ha ha ha. Helt sjukt. Sthlm är en knölig stad och väldigt dyr att leva i, det har jag då lärt mig.

Kommentarer
Postat av: M

Haha! Jaa det kan bli så!! Skulle nog bli så för mig också om jag bodde i sthlm =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback