En biltur i Åre (jan -07) - Jag låter Maddis köra min bil.

Sandra må vara den som får krupp bakom ratten. Jag är den som får krupp av att att själv inte få styra. Här nedanför kan ni läsa om hur det kan gå till (inlägg tagen från Maddis blogg):


Caroline psykade upp mig med att hon var nervös.. sen när jag blev nervös så sa hon att "neej. men det finns ändå inga poliser i Åre!" Klockan var rätt mycket så det var ändå inte så värst mycket folk ute på torget... I garaget så var det ett jävla liv...

C = jag, M = Maddis

M: Vilken är gasen och vilken är bromsen?!?!?
C: Den där!
M: Den här?
C: NEJ! Den längst bort!!!
C: Men akta!!!! (Caroline tror att jag ska gasa in i betongväggen)
C: Akta stolpen! ..........Akta stolpen!!!....åååh akta!!!
M: Lägg av.. det är inge roligt jag får panik. Sluta skrik!
C: Hur får man upp den där då? (Garagedörren)
C: Akta snöhögen!!!!...... Akta bilen! M parkerar på Åre torg på handikapparkeringen..
C: P-skiiiiiiiiiiiivan!!!!!!!!! Var är P-skivaaaaaaan?!?!?!?!?
M: Men skit i den...
C: P-skivaaaaaaaan!!!!!!! ............jag tänker då inte betala nå böter..
M: Sitt kvar i bilen då...!
C: Neeeeeeeeee. P-skiiiiiivan!!
M: Men tyst Carro......Nu märker ju folk verkligen att vi inte är nyktra..........!!


M styr fötterna mot Max.

C: Lyyyyyyyyyyyyyyyyyyssssseeeeeeeeet!!!!!!!!!! Du glömde lyset!!!
M: Fan.....

Efter vi hämtat Lillcarro's mat så skulle vi åka ner till pizzerian... Härligt att ha Carro brevid sig i bilen..

C: Det är 50 här..!!!
M: Jag kör bara 40...
M: Var är vägen?!? Ska jag svänga här eller?
C: Rakt fram... där är det ingen väg..
M: Men jag ser ju ingenting.. (bilen halvt igenimmad)
C: Snart ska du svänga!!!!!!! JAJA.... du kan inte köra såhär..då kommer du missa!!
C: Maddis........lyset!
M: Suck!


Sen hem igen.. med pizzorna! MUUUMS

C: Men nu är det lugnt.. nu är det bara upp för backen!
C: Skynda innan den stänger!!!!!!!!!!!!!!!!! Men skynda då!!!! (Garageporten)
M: Men Carro. det var ju du som glömde och stänga den!


Carro var inte heller nöjd med min parkering... "Du står över strecket!" "du måste parkera om!" Till sist blev det bra iaf! Carro påminde om lyset. och sen när allt var färdigt så sprang jag ifatt C:na och s glatt "Jag har kört i fyllaaaaaaaaaan!"

Fyllan och fyllan vette fan... men jag drack sista drinken vid kl 06.00. Men men. Vad gör man inte för en pizza?!


Kommentarer
Postat av: carro

haha det var roligt att lasa:) Hade glomt den handelsen! Saknar er tjejer jag hoppas ni har det super!!! Massa kramar

Postat av: Abdullahemine

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2009-03-06 @ 11:41:10
URL: http://abdullahemine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback