Jag litar fullt ut på min karl...

Prata med min karl nyss, han är på en liten shoppingtur där borta i USA nu och ringde:

Niklas: Hej, jag är på Urban outfitters och hittat sjukt coola t-shirtar till dig.
Jag (glad som satan): Köp föfan, kööp!
Niklas: Ja, ska jag säga vad jag hittat?
Jag (upphetsad): Nej, kööp bara.
Niklas: Ok, det finns hur mkt coola grejer som helst här inne. Jag ser vad jag väljer.
Jag (svettas): köööp, pusshej!

Ett litet minisamtal med gossen på några sekunder. Jävla gött att sitta och jäsa medan karln shoppar loss åt en. Kan även säga att det är lika bra det också. Ja, att han väljer kläderna jag ska bära. För tror ni att det är jag själv som ligger bakom all tyg som värmer min kropp om dagarna? Ja, till viss (pytte) del. Fast i stort sett är det min karl. Jag har noll koll om man jämför med honom. Det är därför jag heller inte shoppar utan honom. Det kan bara gå för fel då. Dåså, då har jag även erkänt det i min blogg.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hej Baby,

Titta din mail!

Har precis packat färdigt. Alla drog på en middag men jag var så trött så jag stannade hemma och städade klart huset. Ringer från när jag landat.

Love

Postat av: carro

Vad bra med en sån karl du :)
Tack!

2008-02-08 @ 16:58:49
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback