7 sanningar - 7 lögner

Här är reglerna;
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Berätta 7 lögner om dig själv
4. Utmana 4 personer i slutet av ditt inlägg.
5. Lämna ett meddelande till dom fyra du utmanar.

Jag blev utmanad av
Malin.

7 sanningar;
1. Jag har hoppat ut (smitit) från en rullande polisbil
2. Jag svär ofta
3. Jag gillar att uttala vissa ord med finsk brytning (även fast jag inte kan finska alls)
4. Jag får dåligt samvete för allt (även för det lilla äppelskruttet som slängs)
5. Jag är en jävel på luftgitarr (fast jag tycker Sandra är snäppet bättre)
6. Jag får grov ångest om jag sover på dagarna
7. Jag tyckte Niklas var snyggast i klassen när vi gick i 7:an

7 lögner;
1. Jag har hoppat från femmans trampolin
2. Jag har tatuerat in Niklas namn på mitt ena brö
3. När jag var runt 15år var jag en riktig ängel.
4. Det fanns en tid då jag endast åt en burk tonfisk om dagen
5. Jag föddes med silversked i munnen
6. Jag tycker det är härligt att falska människor finns.
7. Jag har aldrig haft en dansmus som ätit ihjäl sig

Jag utmanar: Maddis, Sandra, Lisso och Lina

Kommentarer
Postat av: MallenJ

haha =) okej =) nu får u fixa nån utmaning åt mig, börjar bli dött på utmaningar, e så kul me sånt =)

Postat av: sandra

nå minns den stackars tjocka musen...

2008-01-22 @ 23:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback