Lässugna jag...

123292-972
Jag och Niklas tog en veva på stan idag på jakt efter böcker. Jag hittade dessa:

Smuts: Smuts är en spänningsroman och ett starkt familjedrama som landar mitt i debatten om sexköp och trafficking. Det är en skarp skildring av en värld där mäns rätt till kvinnors kroppar står över allt annat och där domstolarna väljer att titta åt ett annat håll.

Anetts värld: Välkommen till Anetts värld, lyxprostitutionens och eskortflickornas värld. En cynisk, benhård bransch med svåra val och särpräglade vänskaper. Under några månader bar Anett med sig en bandspelare där hon läste in allt som hände under dagarna. Här är resultatet: en öppenhjärtig och osentimental dagbok.

Kommentarer
Postat av: A

Åh, böcker är alltid kul och givande :) Gó natt

Postat av: Lina

Smuts skulle jag vilja läsa. Gick en serie om just det på kanal8
som jag följde. Gud så arg man blir ! Framför allt när det handlade om barn!

2008-01-07 @ 13:43:31
URL: http://linabullar.blogg.se
Postat av: beejbi

smuts är jättebra! lättläst dock.... =D

2008-01-07 @ 14:56:48
URL: http://beejbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback