Nåt måste blivit fel...

VA? ropade jag högt för mig själv nyss. Kollade vad jag får för lön imån och det var då inte den jag hade räknat med. Inte några hundringar extra heller, utan mer. Jag brukar alltid räkna ut själv i förväg vad jag ska få och jag brukar alltid pricka rätt på kronan. Nåt måste blivit fel. Nu är ju frågan, ska jag försöka reda ut detta med min chef, eller ska jag köra en vissel ända tills jag blir påkommen? Jag röstar på det sistnämda, man är ju inte trög i onödan.

Jobbade ett bäbispass idag, närmare bestämt 3h. Fick även besök av Saltis-Fabbe. Han var på jobbärenden och svängde förbi med sin ryskaposten kärra för att säga hej. Imån måste jag upp tidigt för att dra på ett möte, sen blir det att möta upp Sandra som kommer med morgonflyget. Gött.

Kommentarer
Postat av: MallenJ

jag fick lön idag, trots jag är arbetslös, ngt galet är det! :P

Postat av: Alexzandra

Vissssel! : )

2008-01-25 @ 16:45:49
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Ss

jag fick också mkt mer än väntat.. härliga överraskningar! :D

2008-01-25 @ 18:19:42
Postat av: Maddizzz

Verkar bara vara jag som fick mindre.. fan.

2008-01-25 @ 19:13:24
URL: http://maddizzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback