Vänsterprassel...

123292-1033Då var det dags att åka upp till toppen (Kiruna) av Sverige igen. Bokade nyss biljetter och åker dit om 12 dagar och kommer hem i början på Februari. Bytta dagar också så jag inte förlorar några pengar. Toppen ja! Jag lider inte av grov hemlängtan eller något sådant (var ju där för mindre än en månad sedan), men jag har ett viktigt projekt på gång (inget som jag vill gå in på här) och jag vill vara där vart det händer, ja alltså i Kiruna då.

...fast klart jag åker upp för att träffa min familj också. Dom får man aldrig nog av. Det är förresten jag och min bror på bilden. Så mitt "projekt" handlar inte om något vänterprassel iaf. Så mkt kan jag säga...

Kommentarer
Postat av: Marie

kiruna...ja fryser bara av att läsa namnet =P
but have fun!

Postat av: Lina

Svar:Det var några månader, jag bara ignorerade dem totalt även om det ibland var riktigt jobbigt. Fick ta bort allt som kunde finnas om mig på nätet, telefonkataloger.
De slutade till sist.

Visst är kärlek underbar=) Du är väl mycket ifrån din darling :(
?

2008-01-18 @ 23:09:40
URL: http://linabullar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback