Då var det dags för fest igen!





I lördags var det fest igen. Jag och Frida satt först och grunda utanför Trädgården. Väldigt trevligt hade vi. Vi kom på att det är sjukt mkt vi inte vet om varandra trots att vi ändå varit vänner rätt så lång tid, vad är nu...3år? Chockerande, men så kul. Finns en heldel inne i förrådet att berätta om man säger så. Sedan mötte vi upp våra gamla arbetskamrater som vi jobbade med i Åre och slog oss ner allihopa inne på Trädgården. Träffade även min gamla klasskompis i dimman. Kul sånt där ju! Kvällen slutade billig den med. Taxin rullade in och jag blev butter och tvär och ville inte alls åka hem. Jag ville ju fortsätta partaja. Det tyckte dock inte chauffören och körde hem mig gratis.Tackar! Det var nog bäst så iaf. HA! Jao, jag slutar väl det här inlägget med att skriva: En minnesvärd kväll! ÄNNU EN!

Kommentarer
Postat av: Annie

Men är det inte Hanna?! :) Go tjejen ju!

Postat av: hanna

den kvällen blev jag utslängd från trädgården för att jag var för full,haha!

2008-10-08 @ 23:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback