En kväll på Grönan...



I onsdags efter att jag slutat jobba drog vi kvinnor till en uteservering
och värmde upp oss inför Grönan.



Efter en stund var det dags att dra fram barnasinnet och glida in på Grönan.



Jag, Frida och Sandra - gölliga!



När vi hade köpt oss varsitt åkband drog vi ner en till öl i våra magar.
Skål! Stämningen var geo!



Efter några öl vågade vi oss t.o.m in i spökhuset, men trots ölen skrek vi oss torra iaf!



Hello!





Sandras reaktion efter Extreme. Jag och Frida hann in i Lustigahuset innan klockan hann bli 10. Vi och knotten hade det roligt där inne.



Efter Grönan drog vi vidare till Snaps. Där hann vi sluka lite till innan vi tillsist drog till Kvarnen. Där slukade vi ytterligare. Pengarna bara sprutade. Fast det var helt klart värt. För det var ju svinkul hela kvällen! Jag och Frida var väl dom som blev mest i luvan (som vanligt alltså). Å förresten, tack Frida för knytnäven du gav bort!


Kommentarer
Postat av: lizette

åh jag vill också till grönan! :D

Postat av: Maddizzz

Jag ville ju inte vara med på någon bild..och jag menade allvar. Tror inte ens dom som jobbade i baren missade det.. Jag ville ju inte bli påmind om den dagen.

2008-07-12 @ 00:09:56
URL: http://maddizzz.blogg.se/
Postat av: Viljarvilma

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2010-05-17 @ 08:05:20
URL: http://viljarvilma.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback