Lockar


Köpte den här locktången idag. Är väldigt nöjd med plattången som jag har i samma märke, så nu satsade jag på denna också. Behöver en bra och den här är bra också. Testade nyss. Tänkte köra nån lock under festivalen, men jag får se. Denna tid som man behöver med denna känner jag att jag ej kommer ha ro till. Men, vi får se.

Köpte curling spray i samma veva som ger maximal spänst och glans + att den skyddar mot värme. Kan nog behövas. Mitt hår är riktigt svårt att hålla kvar sina lockar utan att slakna.

Kommentarer
Postat av: mingla

Gud, det var ju riktigt snyggt :)

Postat av: Lisso

jag är laddad.. iaf sisådär.. b.la gör ju vädret inte att det känns på topp.. men man får försöka glömma att det regnar.



Grattis till vinsten av armbandet, det är alltid så kul när man råkar vinna ¨något..

jag var ju en jäkla vinnarskalle när jag var yngre.. då var det ju inga stora grejer man vann, men det behöver det inte vara för att det ska kännas Superkul!



Hoppas vi ses där i dimman ;)

2008-06-25 @ 23:59:36
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback