Trio inlägg igen...


Hade ju lovat att berätta en rolig sak för er här i bloggen. Kanske ingen rolig sak för er, men för mig är det faktsikt jätte mycket det. Sanna har flyttat in hos mig. Hon ska bo och jobba här under sommaren. Nu har vi varit sambos i en vecka och det är bara för svinkul. Min lya jag hyr är ju så stor och rymlig så det finns gott om plats. För vi är ju nämligen 3st nu som bor här. Sanna fick sovrummet och sängen (och snart en egen tv). Jag och karln sover i bäddsoffan i vardagsrummet. Klart man ställer upp för sina polare i sånna här lägen. Välkommen polör!

Kommentarer
Postat av: Ss

Jag trivs så bra hos dig kompis! :D

2008-06-18 @ 21:34:45
Postat av: caroline

Ss: så braaaa! :D vi funkar som ett smort tema ju! Kom hit snart!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback