Fotboll i Kungsträdgården



Igår åkte vi ett gäng kvinnor till Kungsträdgården för att kolla fotbollen. Vi kom lite sent så det var redan fullt, så vi satte oss precis utanför på en uteservering istället. Trevligt trevligt. Mkt folk och när bollen gled i krysset vibrerade hela Kungsträdgården. Fasen vilken stämning! Skulle ta det lilla lugna (egentligen) eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter. Fast jag blev i luvan iaf. Mina "ögon rullade" enligt Niklas när jag skulle kliva ner i kojs. Det märkte jag själv först på morgonen då jag mer än allt annat ville gräva min egen grop.

Kommentarer
Postat av: carro

då var vi två;D man tål ju nästan ingenting nå mer!:) syns snart!

Postat av: Sanna

Hehe, skriver nog lite om den sen i bloggen tror jag :)

2008-06-12 @ 10:25:18
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej. Vi kommer nog inte hinna använda den för det bara regnar.

2008-06-12 @ 13:57:34
URL: http://www.metrobloggen.se/xxxemmmaxxx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback