Besvärligt...

Det snöar för fullt ute, är det dags att komma nu flingor? Tydligen.

Sitter hemma hos farmor och tar det lilla lugna. Jag har märkt att jag kan koppla av på ett helt annat (skönare) sätt när jag är här än hemma. Hemma finns det bara massor som ligger och väntar. Tavlorna t.ex. Behövs bara några spikar så har väggarna gått från kala till hemtrevliga, men ändå så känns det allt för besvärligt. Ääh. Nog om det. Fick iaf ett trevligt sms av Sanna nyss, hon hade glada nyheter att berätta. Spännande!!!

Kommentarer
Postat av: kompis

joo du ska få höra...men det kommer ändå ingen annan än du att få veta..:P

2008-03-18 @ 16:24:58
Postat av: Lina

Jag hittade
" the one" snabbare än jag trodde ;)
haha...
vi dras till samma kläder;) Håller med att den där snygg när man gjort den kortare. ska
bara lyckas med det också.... :P

Postat av: caroline

kompis: jag säger då det...fyfan vad gött det hade varit!!!!! :D

2008-03-19 @ 23:56:53
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback