Hej frisör, 8år sen sist då...

123292-1126
Nu har jag bestämt mig, nu har jag dragit klart i spenarna. Ska boka tid hos en frisör och jag hoppas, hoppas verkligen att det finns tid snaaart. Har dragit på det här så länge, så nu får det helt enkelt vara nog. Denna seghet beror nog på att jag helt enkelt inte vågar. Inte för att frisören ska göra fel eller nåt (kan inte bli värre än vad det är nu) utan för att jag är lite rädd för att visa upp min mossa. Dom kommer ju tro att jag är dum i bollen när jag vill börja experimentera ännu mer med mossan. "Varför inte raka av skiten istället?" Så kommer dom säga (iaf tänka). Äh, ska leta vidare på den perfeka hårbilden nu som jag ska ta med...

Kommentarer
Postat av: Ss

fan va fiiint! :)

2008-03-06 @ 22:15:26
Postat av: caroline

Ss: Jaa, rena rama drömfärgen.

Postat av: Lina

*haha* så illa kan det inte vara, mitt hår är
redan risigt
fast jag var hos en frisör
för
typ 2 mån sen.... gäller att hitta någon som är bra! :/
Jätte fina hår färger, ska bli kul och se sen hur du blev;)

2008-03-07 @ 11:26:51
URL: http://linabullar.blogg.se
Postat av: Marie

Ja, go for it! Kanonsnyggt ju :D

2008-03-07 @ 23:27:05
URL: http://msomimarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback