På husfester släpper man spärrarna...

123292-1157
Karln
123292-1156
Jag har det gött i snön
123292-1158
Snöpuss
123292-1159

Bjuder på lite bilder från vinterlandet. Man kan inte säga annat än att vi haft sjukt tur med vädret här uppe i Kiruna. Vaknar upp: Strålande sol. Vaknar upp ännu en dag: STRÅLANDE SOL. Så har det varit hela veckan, underbart!
 
I Onsdags var det lite fest som sagt. Jag och niklas drog till Rane där även Robert, Smedsen och Lillmicke var.  Bjöds på blåa drinkar, vin och öl. Blev lite för mkt av det goda för oss alla tror jag, men det är väl så det blir när man drar till ett hus och sitter till sena natten utan ett enda uppehåll från glaset. Jag och Niklas hittade även en film från kvällen på hans mobil. Fyfan, vi raderade hela skiten utan att kolla klart. Man skäms ju ihjäl, hah! Buggen var kul iaf! Nu ska jag kolla reprisen av Fråga Olle som var i onsdags. Niklas skidkamrat var ju med, så det ska bli rätt intressant.

Kommentarer
Postat av: lina

hihi tack... men kan inte riktigt förstå det *haha* just nu är mitt hår ett enda stort kråkbo!

Om det ska vara snö
här, ska det vara riktigt snö som ni har :) inte
plasksnö:(

Postat av: Maddizzz

Skönt.. pengarna bara susar iväg! :P
hoppas ni hade så trevligt på partajjet..
låter som att det spårade en del :)

Det är väl typ samma summa jag köper snask för varje månad så då kan man lika gärna köpa skor istället!

2008-03-28 @ 14:19:17
URL: http://maddizzz.blogg.se
Postat av: Annie

Det kan jag verkligen förstå :) Snön är ju något som man verkligen saknar däruppe! Var i Stockholm bor du då? :) Jag är för feg för att röra mig mot Sthlm jag. Men visst har man haft sina funderingar på att bege sig dit :)

Jodå, jag bor i Härnösand och jag känner din kusin Malin minsann :) Tror hon skulle åka upp till Kiruna nu under tisdagen tror jag :) Trevlig tjej!
Du får säga till om du åker hit något :)

2008-03-28 @ 14:43:48
URL: http://annamariajacobson.webblogg.se/
Postat av: Maria Kusin

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN kram MARIA m familj

2008-04-01 @ 09:33:01
Postat av: caroline

Maria m familj: Tack så mkt och hälsa familjen :D

2008-04-01 @ 12:59:07
URL: http://celandine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback