Sällskap

Är hemma hos farmor just nu. Åkte hit igår efter jobbet och övernattade. Ringde henne i söndags och berättade att jag skulle komma. Jag hann bara fråga hur det var så brast tårarna från andra sidan luren. Ännu en av hennes syskon som gått bort. Stackan. Hon har fått gå på begravning lika ofta som hon går till Ica den senaste tiden. Hemskt att säga men...! Idag kom pappa, farbror och mitt lilla fadderbarn hit också. Farmor är överlycklig. Ska äta middag nu och sedan möta upp Maddis. Hon ska sova över hos mig, så det blir filmkväll ikväll.

Kommentarer
Postat av: Lina

:( samma för min mormor.. hon hade 8 syskon, nu har 1 syster kvar:/

Ha iallafall en mysig film kväll, sj så är katten mitt enda
sällskap idag ;)

Postat av: Niclasdaniella

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2008-09-09 @ 13:56:39
URL: http://niclasdaniella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback