Att längta...

123292-1291
Om 27 dagar (29:de juni) drar jag upp till Kiruna. Då börjar min semester och den ska spenderas uppe i Kiruna. Valde att bara ta ut en veckas semester och ta resten i pengar istället. Något som jag ej ångrar. Det blir alltså en jobb-sommar detta år, men jag kommer jobba rätt så skapliga tider ändå så det gör faktsikt inget. Ja, 33 dagar kvar till festivalen är det också. Gött. Då jävlar släpper jag sargen på riktigt. 3 härliga festivaldagar rätt in i dimman. Dom med svart text ska jag se. Nu måste jag ta en nattdusch, upp med tupp imån och jobba.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att anlända
till kiruna den 29 juni innebär att du kommer dit på söndag och då missar ju fröken festivalen...kanske ska boka om flygbiljetten? =)

2008-05-26 @ 18:59:57
Postat av: caroline

anonym: haha, vad duktig du är som har koll :) menade 19:de såklart ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback