Barkarby

123292-1293
Idag började jag och
karln med att dra till parken som ligger precis här vi bor. Vi fick byta plats några gånger eftersom det kröp alldeles för mkt för min smak, men annars var det skönt. Solen värmde på bra. Vi ska dit imån med. Sedan for vi till Barkarby och besökte deras outlet butiker. Har aldrig varit där tidigare. Trodde det skulle vara typ en stor grå sal med långa bänkar av kläder och grejer. Så var det ej. Istället var det ett sött litet inhägnat torg med massor med små butiker. Mysigt.

Kommentarer
Postat av: mingla

där var jag sist jag var i sthlm. Hur mysigt som helst. Hittade en massa härliga myskläder inne på björn borg:)

Postat av: Lisso

Jo, jag var också där förra året, det var verkligen mysigt.. hade också en bild framför mig av typ ett stort Ö&B.. fast värre..
Men det är ju superkul!

skönt med sommar förrästen =).. Det vill jag inte påstå att det är här nej.. usch fy o bläää..

2008-05-26 @ 21:56:17
URL: http://lissanmodig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback