Hejdå Åre!!

Kom hem idag. Vilken ågren alltså. Att lämna alla, att lämna Åre var inge kul alls kan jag säga. Det blev fest igår också, först vinkväll på balkongen med Frida och Peter. Pörfekt väder. Sedan gick vi på bartömning på TT:s, vidare till Dalhboms och tillsist efterfest hos tatuerar-Tor. Där jag däckade i tatuerarsängen. Vaknade trots allt upp utan nya tatueringar, men dock jävligt bakis. Taxin kom och hämtade oss kl 10. Där jag och Niklas festade loss med chips och glass och osade på. Har hur mkt bilder som helst från Åre. Kommer bomba på här på bloggen så fort jag får tid. Nu vill jag bara spendera all min tid med karln. Han drar ju iväg igen på lördag.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Ni verkar ha haft en trevlig vistelse uppe i Åre. :)

Ja, det var en rolig tripp vi gjorde. Den lär nog göras om igen någon gång. :)

Postat av: Bastiantina

It is the coolest site,keep so!

2008-10-27 @ 13:34:09
URL: http://bastiantina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback