Inte leka med maten!

123292-1289
Igår knallade jag och
Niklas på stan i ca 7h i sträck utan att ens lyfta plånkan. Eller jo, jag lyfte den en gång. Ett bra lyft också. Vi knatade runt lite överallt kan man säga. Började på Odenplan lite smått - sedan mot Kungsgatan, hamnade sedan på söder, vidare mot Gamla stan sedan var vi helt plötsligt inne i Sturegallerian. Detta krävdes dock en god buffé innan. Sjukt gott, fast väldigt farlig. Jag kan aldrig behärska mig när det gäller "ät så mkt du orkar". Det spårar ut varje gång. Kvinnan som gjorde våran sushi blev aningen less efter alla hämtningar och slängde fram tallriken tillslut. Det tyckte vi var dumt. Så vi lekte lite plockePinn och spetsade sushin vi inte orkade äta upp. Det tyckte inte servitrisen var kul.

Kommentarer
Postat av: Lina

*haha* Låter som det var gott :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback