Komik på hög nivå

123292-1275

Det hände en riktigt finurlig grej igår. Jag satt på en bänk på t-centralen och väntade på mitt tåg. Jag ser en kvinna som går fram och tillbaka några gånger framför mig. Helt plötligt kommer hon fram och sätter sig på huk bredvid mig. Hon presenterar sig och berättar att hon är från Stockholmsgruppen (modellagenturen). "Du har ett väldigt sött ansikte..blabla..jag ser att du är kort, men det spelar ingen roll..blaba". Jag blev helt ljudlös. Fattade noll. Där satt jag med stripigt hår och kal i fejjen, inte ens skavankerna var täckta.

Iaf så frågade hon om vi kunda ta några bilder. Jag sa nej, inte för att jag hade bråttom, men vafan, jag blev ju svin nervig och satt och flinade för mig själv. Det såg hon tydligen också ("du kanske är lite chockad nu") så hon bad mig ta hennes visitkort och höra av mig istället.

Har inte tänkt tanken om något sånt här, någonsin. Jag menar, räkna bara äpplena...1-2-3...=3 äpplen hög. Neej, vad roligt allstå. Skrev iaf ett mail till henne om vad hon hade tänkt egentligen. Får se vad hon svarar. Läste även på deras hemsida att man kan skicka med en bild och skriva om sig själv lite i mailet. Vad det det hon menade att jag skulle göra? Njää, så mkt krafter orkar jag inte ge. 3 äpplen hög som sagt. Vafan? KOMIK!

Kommentarer
Postat av: mingla

varsågod :) Älskar såna där highschool-serier :) haha. Följer du the hills? det är så bra.

Åh vad roligt med det som hände dig på tcentralen. Om det är en series agentur som tar normala bilder så tycker jag helt klart att du ska testa. Det har jag ju alltid sagt att du blir så söt på bilder :). Även om du bestämmer dig för att skippa det så får du ju ta det som en komplimang

Postat av: Marie

MEN KÖÖÖR! Vad väntar du på? :D Se det som en rolig grej om inte annat. Du är ju jättesöt så lita på hennes ord och ha lite kul så länge det känns okej framför kameran.

2008-05-08 @ 23:02:09
URL: http://msomimarie.blogg.se
Postat av: Marie

MEN KÖÖÖR! Vad väntar du på? :D Se det som en rolig grej om inte annat. Du är ju jättesöt så lita på hennes ord och ha lite kul så länge det känns okej framför kameran.

2008-05-08 @ 23:02:13
URL: http://msomimarie.blogg.se
Postat av: kompis

Min modell! snart ses vi :D

2008-05-08 @ 23:09:16
Postat av: Anonym

Tycker verkligen du borde testa!
Om inte annat bara för skoj skull.

/Anonym läsare :-)

2008-05-09 @ 07:40:12
Postat av: anna

hej...
har ny blogg igen =p

carro.. har du msn.... isåfall får du gärna kontakta mig där på ( [email protected] )


försten har du sett att hemsidan kommit ut?
www.camabaros.com
men den är ändå inte klar än

vad roligt att du kanske ska bli fotad =) måste visa
upp bilderna då tycker jag faktist!!!!! =)

ha en bra sommar

2008-05-09 @ 08:39:01
URL: http:///www.rockdella.blogg.se
Postat av: frida aka skevben!

men vännen!!! klart du ska ta chansen och bli fotad!! =) fan va roligt! jag hade bliivt så jävla nervös alltså! hahah. dom där människorna på modellagenturerna tror ja e ganska skillande på att veta vilka som passar in och inte....du är sjukt söt så ring henne NU!!!

2008-05-09 @ 11:08:30
Postat av: Mickan

Nämen, vad roligt. Klart du ska ta chansen. :D

Visst är de söta. :)

2008-05-09 @ 20:29:42
URL: http://angel-like.com
Postat av: caroline

Kompis: äääh! Jaa, fan va gött det ska bli :D iiiih!

Anonym läsare: Ja i såfall på skoj. Blodigt allvar vette gudarna :)

frida aka skevben: men va tror du jag blev då?? nödig som aldrig förr. Skevbenen bildades. En fundering på d hela behövs. PRESS! puss vännen!

2008-05-09 @ 23:07:48
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: gammal klasskompis

Nä va kul Caroline!! Jag blev jätteglad när jag läste att du blivit "upptäckt"! Klart att du ska ge det en chans, snart får vi se dig på stora plakat världen över! :) Du förtjänar en chans som denna :)

2008-07-22 @ 16:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback