Snart får jag väl klyva tåfan...


Minskad bild p.g.a obehaglig bild.

Fick problem med min högra stortå i våras och den jäkeln vill inte ge sig än idag. Nageltrång! Den får sina attacker lite till och från och jag får helt enklet krupp av detta. Ikväll är den extra aggressiv och därmed alldeles blå. Att den blivit blå har jag inte upplevt förut, så ikväll blev jag lite rädd. Har dock lekt doktor själv och fick med lite verktyp upp den onda felvuxna nageln. Vet ni hur skönt det var när denna dunkande känsla försvann? Vilket tryck! Hoppas att tån får sin naturliga färg tillbaka snarast. Annars får jag väl gå till doktorn...fan, låt mig slippa!

Kommentarer
Postat av: Annie

Vilken smärta! :( Åh fyfan! Lider med dig!

Postat av: hej

Jag har gjort en nageltrångsoperation och det va inget farligt, sjukt skönt att slippa besvären efteråt!

2008-09-24 @ 15:22:08
Postat av: caroline

hej: kan jag tänka mig, bara det att jag är så jävla feg! Blir det värre så lyder jag dina råd :)

2008-09-25 @ 23:49:58
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Therése

Usch och fy för nageltrång!

Har haft det till och från i båda stortårna på båda sidorna sen jag var 13-14, gjort ett ex antal operationer på sjukhus och hemma i soffan.



Det är uuunderbart när trycket och smärtan släpper!

Men man önskar ju att man kunde slippa att ens få det.

2008-09-27 @ 15:19:05
URL: http://nuvilljaghaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback