Ingen aning

En planerare, det är jag! Eller trodde, den närmaste framtiden har jag inte planerat alls. Inte likt mig. Folk frågar "Vad har du tänkt göra av ditt liv? Plugga? Blir det Kiruna? Åre? Stockholm?" Tyvärr kan jag inte svara på någon fråga, inte än och inte om en vecka heller. För jag vet fakstikt lika lite som ni som frågar. Jag har ingen aning. Jag trodde jag skulle ha panik vid det här laget. Jag är ju en planerare som sagt. En som planerare ett år framåt om jag så vill. NU är det inte så. Jag Caroline 23år gammal har inte en enda plan på G...men vet ni vad?
♥ Allt löser sig ♥


Hur ska framtiden bli för denna lilla flicka?

Kommentarer
Postat av: moster Irene

Hej gumman, du jag tror det löser sej för dej, du kan tex söka jobb i svall:-), du är ung, det ordnar sej för dej ska du se. kramiz

2008-09-10 @ 08:56:27
Postat av: caroline

Moster Irene: jag allt SKA lösa sig :D kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback