Höstshopping



Sommaren är över och vi har just knallat över till den första höstmånaden.
 Det här är vad jag måste fylla på i mitt förråd:

Skor: Höststövlarna jag köpte förra året som jag knappt hann använda åker gärna på en höst till, så endast ett par svarta ankelboots behöver jag. Kanske ett par varma tofflor också.

Byxor: Tunna leggings får knölas in i mörkret, för nu är det jeans (helst blåa) och kanske ett par ulliga strumpbyxor jag behöver.

Tröjor: En till rutig skjorta hade inte suttit fel, men det jag behöver egentligen är en varm kofta som ej sticks.

Huvundbonad: En ny mössa, min förra blev slapp som fan.

Jackor: Min skinnpaj duger till hösten. Så ett jackköp blir inte av förrän till vinter då en dunjacka ska investeras.

Väskor: Neeej, eller jo en dataväska, kört på dubbel platskasse i ett år. Inne som fan!

Övrigt: Tyg på fötterna känns ovant nu efter sommaren, men sockar behövs i höstskorna. Så flera par måste köpas.

Kommentarer
Postat av: moster irene

måste du ha så mycket grejer, hi hi, när kommer du å hälsar på oss. föresten vi ska till sthlm den 24 okt sova på hotell å mysa hela helgen

. kramiz

2008-09-05 @ 21:33:46
Postat av: caroline

moster irene: va mysigt! Sånt måste man unna sig :) kram

Postat av: Mor

Handla inte för mycket innan du drar från stlm. Tomas kommer med min bil så den har inte allt för stor plats,ska du å Niklas åka med till Åre med Tomas el är Niklas redan där.I så fall slipper ni ta flyg el tåg men vi får höras av.



Kram Mor

2008-09-07 @ 22:03:51
Postat av: caroline

Mor: nejdå, bara småkravs som ska handlas. Inget stort!! Fan vad bra att tompi kan köra, snällt om nåt! Om vi kan så åker jag och niklas helst med tomas upp! kram!

2008-09-07 @ 22:14:09
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback