Sturecompagniet





Jaha, här har ni lite bilder från i lördags då jag,
Maddis och Carro gick ut för att ta lite starka drycker. Först en liten förfest hos Maddis sedan vidare mot Sturecompagniet. Hela kvällen flöt på ganska bra tycker jag. Ingen kö in och ett bord hittade vi direkt. Väldigt trevligt. Fast frågan jag fick av en knöl "Ska vi gå till vipen och hångla?" var mindre upphetsande. Och, vad var det för fel på knölens ögonbryn? Skeva om nåt. Hah, endel tror det fungerar att rycka i dom lite för att få ens knän att vikas. I baren träffade jag även på en kvinna som var mer på G på "annat" än att fortsätta kvällen i baren. Men, ja...en kul kväll med kvinnorna hade jag iaf.

Kommentarer
Postat av: teela

aaaaoooow - håller för ögon och öron - . jag har inte sett den nya säsongen, vill vänta tills det kommer på Tv men jag kan tänka mig att det är spännande :) . Vilken säsong är det som går på tv just nu? är det 3an?

Postat av: kompis

What's up med bilden längst ner till höger?

Ville du få med karln eller? :P

2008-09-18 @ 00:16:50
Postat av: caroline

kompis: haha, karln hade tydligen tappat bort sin lapp, så han fick inte ut jackan. Han blev lite betuttad i en av mina kvinnor under kvällen tror jag ;)

2008-09-18 @ 10:10:34
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Annie

Men härligt. :) Då måste du informera mig direkt när du är på väg hit upp! Både jag och Malin längtar som fan! Vi behöver lite Kirunablod här! :)

Asos? :) Måste gå in och kika där och se om jag finner något. :) Aldrig varit inne där!



Haha ja du får visa det där med ph när du är här :) Det vore guld :D

2008-09-18 @ 11:37:49
URL: http://annamariajacobson.webblogg.se/
Postat av: carro

Åå dom här biderna har jag inte sett :D Roligt =D hihi.

2008-09-23 @ 11:01:19
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback