Kul och sorgligt på samma gång

Minusgraderna håller i sig, men jag och Mina ska trotsa dom och ta en promenix ner till Mor och co. Igår kväll flyttade dom nämligen till ett hus. Jag som aldrig har fått bo i ett hus tycker det är cooolt om nåt. Ska bli spännande och se hur det ser ut, har ju bara sett huset på bild än så länge. Igår var jag i deras numera gamla lya som dom/jag bott i sen -95. Känslig som jag är så tog jag en tyst minut i varje rum och tänkte på minnen som jag upplevt där inne. Hah, men det är ju så sorgligt. Sen sa jag farväl till bananhuset.

 

Bild tagen i morse


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sånt är alltid lite känsligt.

Postat av: tess

vilket coolt hus på bilden :P

2009-12-01 @ 22:01:58
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: kompis

Jag bodde lika länge på kyrkogatan, det var också sorgligt att ta farväl! men kuuul med hus :)

2009-12-02 @ 12:22:57
Postat av: caroline

kompis: ja, visst är det? Sorg! men hus e roligare ;D

2009-12-02 @ 15:06:46
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback