Andra dagen i Thailand!

Äntligen i värmen! Flygresan gick fint. Flög 5h sen tog vi en bensträckare i Doha på 2h sen en flygresa till på 5h. När vi kom fram till Bangkok klockan 8 på morgonen gick det dock trögt. Fick sitta och stirra i 6h innan vårat inrikesflyg till Ao nang gick. Då var man DÖD, men samtidigt kunde man ändå inte gnälla eftersom man visste vad som väntade. Kl 16 checkade vi iaf in på vårat hotell här i Ao nang. 5min senare låg vi i poolen på taket och njöt.


Igår var vi ut och kollade läget lite. Apan och ödlan och den söta hunden är kvar, men nu har dom även en elefant vid gatan som man får mata. Den står bara där rakt upp och ner mitt bland alla stånd. Stor som fan. Synd om den. Inkastarna till barerna är samma som förra gången jag var här. Kul och se dom! Man känner sig som hemma.


Imån blir det att fira Songkran!! Vattenkrig, mjöl och målarfärg. Folk har redan börjat lite smått med sina vattenpistoler. Man känner stämningen!! Åh, det ska bli så kul! Så imån tänkte vi bara ligga vid poolen en stund på morgon, sen blir det krig hela dagen och kvällen lång. Fyfan vad jag längtar!


Tack för alla fina kommentarer i förra inlägget. Även om det kom en tår när jag läste dom så värmer dom fint. Just nu mår jag bra. Thailand gör mig bekymmerfri. Jag känner dock ibland att bakslagen spökar runt hörnet, men dom når aldrig riktigt fram. Jag hoppas det håller i sig.

Bilder tagna idag när vi tog en båt till ön Phra nang. Så fiiin!


Kommentarer
Postat av: Anna

Fy vad kul! Jag vill också åka utomlands :(

Postat av: carro

Åå underbara bilder gumman! Njut ordentligt, det är du värd!

2010-04-12 @ 16:55:43
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Mor

Vad härligt det ser ut,fina stränder.Vill oxå vara där med er.Ha det så skönt.Vi får höras. Kram mor.

2010-04-12 @ 21:50:26
Postat av: tess

Vad bra!! klart du ska upp igen:)



Och du, jag är bara liiiiiiiiite avundsjuk på dej som är i Thailand... :P läg gupp mkt bilder, hehe

2010-04-12 @ 22:05:49
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: anna

just ja du är i thailand nu! fan vad härligt. njut nu av det och låt "problemen" vila :)

2010-04-13 @ 08:38:26
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Jane

Åh vad lyxigt säger jag bara.. och orättvist.. :O



Tack så mycket, kul att du gillar dem :)

2010-04-13 @ 20:01:13
URL: http://jeino.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tycker mycket om det du skrivit! Underhållande att se lite bra grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan läsa om varenda dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback