För höga krav

Denna jul har verkligen varit svinbra och mysig och att jag är så glad att jag hunnit träffa alla nära och kära och spenderat så mycket tid mer dom/er. På julafton spelade vi ett julklappsspel som gick ut på att alla som ville vara med var tvungen att köpa 3 julklappar för en speciell summa pengar, som dessutom skulle passa alla i julklappsgänget. Den som kastade lika tärningar fick gräva ur julklappspåsen. Kul grej och jäklar vad vi blåste av tärningarna.

 

Med tanke på klockan borde jag ligga däckad nu, men jag är pigg som en mört av alla redbull jag halsat, men har man skoluppgifter att göra så har man. På 12-slaget vill jag dessutom helst fira med att skåla och skrika gott nytt år så jag hade som inget val. Idag fick jag veta hur det gick på mitt senaste arbete jag gjorde i pedagogisk ledarskap och det gjorde mig så förbannat glad! Dock så känner jag ännu större press när det går bra eftersom jag då känner att jag inte kan göra bort mig på nästa arbete. Min lärare kanske blir besviken? Som att han bryr sig!!? Hoff, jag blir knäpp på mig själv när jag alltid ska ställa så höga krav på mig själv. Måste lägga mig till sängs nu och verkligen tänka över vilka nyårslöften som verkligen ska tas tag i.


Kommentarer
Postat av: anna

tack så mkt :)



ha en fin nyårsafton nu!

Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gott nytt år tjejen!! :)

Kramis C

2010-12-31 @ 13:02:52
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback