Discotider

Här spenderade jag min fredag, skööönt!

 

Måndag idag, en dag jag oftast kryper och krystar mig igenom, men inte idag. Isabelle väckte mig i morse, vi drack lite kaffe hos mig sen drog vi bort till Malmia och åt lunch. Har inte varit där på typ 10år tror jag. Sist jag staplade in där hade jag byxbenen fulla med 3.5:or som jag halsade på toan innan det var dags för lite discodans och tryckare inne i lokalen. Tider! Härliga tider! Allt var sig likt, t.o.m det mysiga soffhörnet fanns kvar, hah! Mmm.

 

Jag kom på en grej, nu när jag ändå har kommit igång med min blogg igen så ska jag passa på att lägga upp fler bilder/klipp från Thai som jag helt glömt bort/inte orkat lägga upp. Är det dags efter ett halvår? Tydligen. Imån kommere!


Kommentarer
Postat av: anna

ja mer thaibilder! skitkul ju :)

Postat av: terran

Haha ja Kiruna är allt bra speciellt ibland :D Ses garanterat ihelg också!

2010-10-26 @ 09:55:06
URL: http://thereselidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback