Vi lämnar kylan ett tag...

Nu lämnar vi snön och öppnar portarna för Thailand istället. Jag har 1000 bilder och typ ännu fler klipp jag ej har visat här. Så ska försöka att få nån ordning på det även fast det är ett halvår sen jag var där nu. Fast spela roll! Blir fan lika varm i själen varje gång jag kollar i genom bilderna/klippen. Saknar ♥ 

Sista stoppet jag och syster gjorde i Thai var på Koh Chang. Där hade vi riktigt kul i 9 hela dagar. Vi hade hotellet precis vid den stora gatan. Eftersom vi var där under lågsäsong så var det inte lika vilt. Första dagen satt vi och glodde ute på gatan och kollade om vi kunde hitta några kompisar. Men jag vet inte, inte för att kanske låta skev, men VARJE kotte gick med en thaibrud ...ibland två också. Nog för att de va så överallt, men Koh Chang var extremt. Så kom dag två: Lizette sitter ute på balkongen och glor i vanlig ordning: "Carro, jag ser två karlar där nere på gatan, dom ser lite vilsa ut och dom går INTE med några Thaibrudar". Vi fattade direkt att det här skulle bli våra vänner och så blev det några timmar senare. "Oh, Heeerroooow"

 

Baren nedanför vårat hotell hade en rätt skev toaservice. Eller iaf herrdelen. Inne i damtoan satt en jättesöt liten tjej VARJE kväll och sålde toapapper och luktade/lyssnade på kiss. Hon såg så otroligt lessen ut varje kväll så jag och syster tömde ölkassan och gav henne rejält. Då blev hon lite gladare. Herrdelen var annat, Mats var livrädd. De var nämligen 2 karlar som satt bakom krönet och lurade varje kväll och varje gång Mats skulle in sprang dom efter honom in och "hjälpte" honom med det ena och det andra där inne, haha. Efter ett tag blev även Albin offer och det är det han förtvivlat försöker förklara i klippet ovanför.


Kommentarer
Postat av: anna

haha lät spännande det där han berättar! fler bilder från thailand skitkul ju :)

Postat av: tess

åh, jag skulle verkligen behöva en resa till thailand just nu känner jag ;)

2010-10-27 @ 15:32:39
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: anna

låter kul :)

2010-10-27 @ 16:19:05
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: carro

Jag älskar mitt jobb! :)

Har nog frågat förr, men glömt, vad jobbar du med?

2010-10-27 @ 19:42:06
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Julia

Blir det thailand nästa år med? :D

2010-10-28 @ 10:39:58
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback