Börja om från början, börja om på nytt...

Är väl lika att börja från början om man väl ska börja! Resan dit då, jobbigt som fan. Mellanlandade i Doha och satt på baken i 8h tills skavsåren sa hej. Köpte en cola för miljoner efter halva tiden, rökte en pinne i rökrummet varannan timme, satt lite till så såren sa ännu mer hej och sen var det dags för nästa flyg. Väl i Bangkok tog vi in på närmaste hotell och sov ca 4h, sen var det dags för nästa flyg till Bali. Emilia blev sjuk och spydde rakt framför mig = jag skakade av panikångest och torkade tårar hela flygningen.

Men SEN var vi i paradiset! ♥ Värt allt!


Kommentarer
Postat av: anna

usch jag hatar resan till thailand, kanske för att jag är livrädd för att flyga också haha

Postat av: Pe

Tack :) och välkommen hem! :) Jag åker till Luleå om någon timme, så ni får bli fulla utan mig på lördag. men vi tar igen det senare!

2011-03-25 @ 11:03:00
URL: http://chexie.blogg.se/
Postat av: caroline

svar, ja visst var den :) Har du några roliga planer för helgen då?

2011-03-25 @ 16:09:45
URL: http://blockdelete.blogg.se/
Postat av: Josse

Hittade din blogg tack vare att ni träffade vänner till mig i Thailandet...de blev taggade i bilder o ja, vägen ledde hit :)

Reagerade när du skrev om din kompis som spydde o att du fick panikångest för jag är likadan...total fobi. Så jag kände när jag läste att jag bara ville visa att jag varit här :)

2011-04-04 @ 23:44:26
Postat av: caroline

Josse: Vad kul att du hittade hit :D Ja, det där med spya är verkligen hemskt, man lever ju fan ett begränsat liv :S haha :) kram på dig!

2011-04-07 @ 22:19:42
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback