Upplevt ön på moppe

Livet leker i paradiset! Träffat massa trevliga och roliga typer här! På vårt hotell bor två från Umeå som vi lärt känna och sen har vi ett gäng från London som vi hängt med varje dag! Sen har vi Atto som bor här på ön som jag lärde känna för några dagar sedan som visat koh samet från topp till tå idag på moppen helt gratis. Han körde oss överallt och vi stannade på typ 1000 ställen och fick se allt som gick! Vi fick bl.a se tempel, en svinfet pumbagris, vi såg även typ världens giftigaste fisk i vattnet! T.o.m Atto blev chockad, även fast han bott i Thailand hela sitt liv så har han aldrig sett en sådan fisk förut! Vi byggde även typ ett liten "torn" med massa stenar uppe på en klippa som bringar lycka! Hah, vägarna är ju inte dom bästa här heller, typ stenstigar och Jonna skrek hela mopperesan om att hon inte ville dö! Atto försökte lugna henne med att han körde oss försiktigt och att han älskade sitt liv och ej ville dö heller! Hah, själv skrattade jag tills jag typ dog. Upplevelserik dag idag, dock var vi rätt möra i morse när han knackade på. Jonna, fattade ingenting när han helt plötsligt klev in genom dörren. Jag hade nämligen glömt att berätta om den planerade moppeturen. Just ja, jag har även fyllt min hjärna med massa nya Thaiord, jag vill verkligen kunna prata deras språk! Är helt överlycklig över att jag iaf kan sjunga job2do's låt, iaf refrängen! Nu måste vi dra och fixa till oss, sen ska vi och möta upp Atto och gänget vid hans tatueringsstudio.


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Låter som att ni har det bra därborta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback