Bae på besök!


















Alltså snapen har tagit över helt, fotar aldrig vanligt eftersom jag kanske missar ett viktigt ögonblick, haha! Både fördelar och nackdelar med det. Fina minnen, men bilderna blir ju dock inte av bästa kvalité, men vafan! Här är lite bilder från förförra helgen när min bae kom och hälsade på mig över helgen! Var så himla glad och överlycklig över det, inte träffat henne på ett halvår typ och ändå bor vi bara 4 timmar ifrån varandra. Såå dåligt! Vi hade iaf en sjukt rolig helg tillsammans. Saknar henne och hennes skratt sjukt mycket redan! Tack för en fin helg! ❤️

Kommentarer
Postat av: Http://nouw.com/carroat

Så roligt och härliga bilder! :)

2015-12-10 @ 17:06:51
Postat av: Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Jättehärliga bilder juu :)

Postat av: Ellen Gräntz

Vilka härliga bilder! Fotar också typ alltid genom snap nu för tiden.

2015-12-12 @ 14:59:53
URL: http://ellengrantz.blogg.se/
Postat av: Linnea Kinis

jag fotar typ aldrig via snap hehe :)

2015-12-21 @ 21:25:40
URL: http://linneakinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback